Sunday, June 24, 2007

St.Hans

St.hans på jær-fjellet med far. Over hei og steinrøyser bar det. Ikke akkurat stedet jeg hadde planlagt å tilbringe midsommerkvelden, men det var en fin tur! Vi malte huset til farmor på Undheim lørdagen og dermed kunne vi jo like godt ta oss en tur i nabostrøket:) Jeg er visst for alternative st.hans feiringer, og ender som regel opp litt rare steder (som den gangen jeg lå ute i pøsregn med Kathrine og spiste bananchips, bare fordi vi hadde syklet FEIL vei..) Men akk, det blir jo som regel bra=) Og gode minner!

Er det noen som kan forklare meg årsaken til bål på en slik varm, lys natt, er jeg happy, happy.. Lurer litt på det..

1 comment:

Øistein said...

Yeeey!
St. Hans er moro, uansett hvor i verden.. ;) Eller noe.. Men hvorfor vi har bål, det var en liten nøtt.. ;) Jeg vet hvorfor vi feirer St. Hans, men bål..? Heksebrenning kanskje..? ;)