Sunday, September 16, 2007

God morgen:o)

Da er det søndagsmorgen i Kristiansand igjen. Jeg sitter på jobb og venter på at beborene skal våkne. Det er grått vær ute. Det regner faktisk litt. Jeg har fått besøk av Silje med den vakre sangstemmen i helga, men henne har jeg ikke sett siden torsdag. Sånn er det når hun bare synger og jeg bare jobber når hun ikke synger.. Men i dag skal jeg ta turen til misjonshuset og høre på Silje. Det blir stas. Etterpå skal jeg trene. Så er det oppgaveskriving i markedsføring. Deretter skulle jeg veldig, veldig gjerne vært en tur i Grimstad. Men akk. Det er jobb igjen til natta, så tviler på at jeg rekker det..
Søndag. Og klokka er bare 07.57. Det er lenge igjen av dagen! Og det er bra:)

3 comments:

Anonymous said...

hoho! takk for lånet av den flotte senga di! vi sees i morra :)

Kristine said...

Busy woman!

Anonymous said...

Jeg savner deg!
I dag dagdrømte jeg om at du og jeg reiser tilbake til Sri Lanka og Bangkok på ferie :) Måtte få tiden til å gå på jobb! Og så fikk vi jo aldri besøkt kunstutstillingen i Colombo!
Håper jeg kan få realisert den drømmen en gang.. Audun vil ikke til SL han, og da er du den eneste jeg vil reise med!