Tuesday, March 11, 2008

Tur til Pernille:)

Endelig. Etter 2 år med "ja, jeg kommer snart..", satt jeg meg på bussen østover. Eidsvoll og Pernille var målet. Henne har jeg ikke sett på lenge.. Nå bor hun der oppe med forloveden og en katt i et nydelig hus. Vi koste oss veldig! Pernille, Daniel, katten og meg. Vi så film fredagen. Og så kom Simen (Pernilles lillebror) og kjæresten kom lørdagsformiddag. Da ble det mye wee og konkurranse:)
Lørdagskvelden tok jeg turen til Marte og Pål som jeg heller ikke har sett på evigheter. De har også etablert seg i Eidsvoll med hus og 2hunder. Vi koste oss med vin og god mat før vi tok turen ned til amerikanerne på laget til Pål. Det er flotte menn det. Som spiller amerikansk fotball.. Her ble det mye fjas og tull, men moro var det. Snakket med den nye treneren og div andre spennende mennesker:) hehe... mmmmmmmmmm.... nice.

Søndag så vi igjen film. 300. den var bra! Kunstneriske kampscener. Så satte jeg meg på toget til oslo, og busset hjem til Kristiansand! Lang tur. Men verdt et besøk til Pernille. Håper det ikke blir like lenge til neste gang:)

2 comments:

Torjus said...

en meget intetsigende beskrivelse av helgens opplevelse, men en beskrivelse :P

Anonymous said...

du er kanskje den eneste jeg vet om som, når du sier "jeg kommer snart", virkelig kommer!! du er god!