Monday, May 25, 2009

Fin helg!

Et helgebesøk av Inger Johanne trenger et blogginnlegg!
Denne søte vennen ankom Sola flyplass onsdag kveld halv tolv. (Da hadde jeg og arild vært på Solastranda og gått tur og drukket kaffe på sola strandhotell:))
Etter et glass rødvin og litt sjokolade sovnet vi inn..
Torsdagen sov vi lenge, Arild jobbet og Inger Johanne og jeg benyttet himmelspretten (fridag) til å spasere til byen. Det ble mange timer på "sjokoladepikene" med sjokolade (sjokkert??), kaffe of planlegging av toastmaster-oppgaven vi har fått det æren av å være i Gudrun og Henriks bryllup.
Senere ble det hjemmelagde pannekaker med blåbærsyltetøy til middag og avslapping på sofaen. Om kvelden ble det nybakte rundstykker og en fin gjeng venner til kvelds. Henrik, Gudrun, Guro, Anita, Torstein og Silje kom på besøk. Var veldig koselig!
Fredag jobbet vertinnen mens I.J. nøt en dag i byen med kjente. Arild reiste til Voss i bryllup, Derpå ble bursdagen min litt forhåndsfeiret med at Inger J tok meg med til en russisk restaurant (pushkin). Gudrun og Henrik var med. Det var god mat og en fin kveld!
Midthelgedagen ble vi invitert til familien Salthe (Henriks foreldre)s hytte. Her ble det mer bryllupsplanlegging, masse sol og deilig grillmat! Herlig! Etterpå hadde vi en sightseeing til klosteret. Denne kvelden laget vi pizza og så beatles musikalen "Across the univers" (som jeg anbefaler!! Og musikken er nydelig!)

Søndag morgen satte I.J. igjen nesa mot øst og Riga. Jeg kjørte henne til flyplassen og var en "svipptur" på jobb. Trening og så kom min kjære hjem fra tur:)

Alt i alt en fiiiiiiiiiin helg! Er glad for at Inger Johanne tar seg tid til å komme på besøk! Er jeg takknemlig for!

4 comments:

ingerj said...

Takk for at jeg fikk komme!!! Vi ses om bare litt over en måned!!

Kristine said...

Høres koselig ut! :)

Eldar said...

du og alle i'ene, ahr ikke jeg kommentert på dette før?

mugnas said...

Gratulerer med dagen!