Thursday, September 3, 2009

Faktaopplysninger 1-11

Utfordringer må vel følges opp, og her kommer 10 faktaopplysninger om meg selv. Det er nok ikke alle opplysninger som er like overraskende, men fakta, er fakta...:)

1. Jeg er sentimental og gråter lett. Særlig når jeg ser film eller kino.
2. Jeg spiser så mye makrell i tomat at det dekker dagsbehovet mitt for sjødyr.
3.Jeg liker å få folk til å smile. (For da smiler jeg også..)
4.Jeg kan være en litt vanskelig kjæreste avogtil..
5.Jeg har erkjent at familien er noe man ikke kan bytte ut. Er glad for de jeg har:)
6. Jeg elsker å føle friheten i naturen, og går ofte tur.
7.Jeg har tre føflekker på rad på halsen
8.Jeg har blitt tøffere det siste året, og sier oftere meningen min (om det er bra eller ei vet jeg ikke).
9.Jeg er oftere og oftere på Finn for å se etter ny jobb. Nedskjæringer rammer hvem som helst.
10.Jeg elsker følelsen etter en time på spinning. Svett og sliten, men med verdens beste samvittighet.

ps. 11. Jeg liker Arild..

Utfordringen går videre til................................. ? Nope. Ingen Utfordring.

2 comments:

Kristine said...

Yeey:)

Anonymous said...

Åhh... Liker deg å!!!:-) Klems;)