Thursday, December 10, 2009

hjemme alene

Denne uka har jammen flydd... Det er alt 10 desember!! Bare 2 uker til julaften! På søndag flyttet Inger Johanne inn. Det har gått så fint atte:) Hun har lest mye, så bare sett henne littegrann. Og i dag har hun reist til Oslo, eksamen i morgen! Lykke til til I.J.!
Arild har også vært her! Han kom mandag. Men han har også reist i dag. Skal lese han.. Så nå har jeg fri en hel kveld. Droppet tilogmed trening for å dra meg litt på sofaen! og nyte mine nye, komersielle kanaler på tv...:)
I morgen kveld reiser jeg østover, og lørdag bærer det avsted til London! Sammen med inger johanne tror jeg det blir en fin førjulstur!

Klem ut i verden..

3 comments:

Bestemor said...

God tur, Marte!!

Anonymous said...

:) Du er søt, kjæresten min! Klem;)

Bestemor said...

Er du fortsatt alene hjemme??
Har du husarrest?