Monday, February 22, 2010

Om å være nyforlovet

Jeg kjenner og føler og tenker på det hver dag! Min åttende dag som forlovet er ikke veldig spesiell. Det har vært en trøtt dag på jobb (siden toget var forsinket i går), og en omgang med trening etterpå. Så hjem til tomt hus og en salat med omelett. Det er ikke så spesielt i seg selv. Men det som skiller dette fra en hvilken som helst annen mandag, er at jeg kan glede meg over at Arild vil gifte seg med meg!
Jeg kan tenke på bare det å smile for meg selv.. Heldig er jeg. Og heldig er vel han også...? :)
Vel svever jeg på en rosa sky, men det er nok av ting som drar meg mot bakken.. Jeg tviholder litt på dagdrømmene og de romantiske minnene fra forrige søndag og lever litt på det. Jobb, trening og valg og avgjørelser gråner litt dagen, men så lenge jeg glimter det rosa, er jeg lykkelig! Og jeg tror, at hvis vi jobber med det, så kan det være litt rosa i alle dager. For alltid!
Men da må Arild komme hjem til meg. Og ikke fly i heimevernet og jobb på Stord. Det er jo bare dumt...:)
Tipper rosafargen blir litt klarere i morgen da mannen kommer til Stavanger igjen!

5 comments:

Bestemor said...

Koselig lesestoff og ditto bilder!!

Kristine said...

Dere er heldige begge to! :) Det fine med minner er at de alltid vil være der, selv på dager hvor jobb og trening er i fokus. Vi hadde nettopp 35-måneders forlovelsesdag, men det føles i grunnen like fint enda:)

Anonymous said...

det var en vidunderlig helg!
og DU var bare nydelig i de hvite kjolene.
ha en fin (rosa!) dag :)
ane

Tone Eline said...

Gratulerer nok en gang :) (tror jeg skrev det til deg på fb også!) Artig at du skal gifte deg med GenCon Hovda, jadda, det er liksom det han har blitt hetende for meg da ;) hehe

Anonymous said...

dagene vil alltid være rosa. noen ganger kommer det bare en liten grå sky, men den er alltid forbipasserende!
ane