Friday, March 5, 2010

Om dager og følelser

Jan Ove og meg hadde en liten samtale om dager og følelser i dag! Alle dager har en følelse som følger med. Spesielle ting kan sette denne følelsen litt ut av spill, men den vil likevel dukke opp igjen uka etter. Det ligger i oss. Jeg tror ikke alle har like følelser om alle dager, det kan godt være at du som leser dette har en annen fredags-følelse enn meg, og en annen onsdags-følelse. Poenget jeg vil fram til, er at jeg tror vi alle legger en følese i dagene som går, og denne følesen kommer igjen uka etter. Følelsene er nok sterkere hos folk med faste ukeplaner, men jeg vil tro at alle likevel har en liten anelse om hva jeg snakker om...!?
For meg er fredagsfølelsen best. Tanken på to hele dager fri forann meg, og gleden av å sove lenge en lørdagsmorgen er frydefull:)
OG gjett hvilken dag det er i dag??
FRÆDDA!!

2 comments:

Kristine said...

Jippi, det er fredag! :) God helg!

Bestemor said...

Lørdagsfølelsen er heller ikke å forakte når det kommer besøk av to døtre med hver sin sønn!! Fortsatt god helg!!