Tuesday, May 4, 2010

En ordentlig oppdatering!



Nå var det veldig lenge siden jeg har hattt tid til oppdatering på sånn ordentlig måte her! Den siste måneden har gått i ett med mye overtid og reising hver helg. Men i kveld er jeg alene hjemme med litt tid til overs:)
Tida går utrolig fort! Det er nok mye fordi vi jobber lange dager og liksom ikke har tid til så mye annet.. Vi prøver å planlegge litt til bryllupet innimellom, men jeg gleder meg til vi får enda mer tid til det. Er en fin del av det å være forlovet!
For øvrig skal vi sørover til helga, konfirmasjon i Arendal. Da håper jeg å se en del av mine lesere:)

Nå ser jeg "master chef", spiser appelsin og drikker te. Deilig etter trening og speider. Sola er kommet til stavanger og det hjelper veldig!!
Mangler bare min fremtidige ektemann. Han befinner seg for tida i Sveio. Men kommer torsdag, og så reiser vi sammen til Grimstad fredag kveld. Vi stiller manne- og kvinnesterke i konf. Det vil si oss to:)

God uke lesere!

2 comments:

Bestemor said...

Gleder oss over en "skikkelig blogg" og til å se dere i helga!

Kristine said...

Jeg gleder meg og!:)