Monday, December 6, 2010

Bergen!

Helgetur til Bergen var koselig! Overnattet hos Arilds venninne Ingvild, koste oss med god fiske-middag fredagen og bysleng på lørdag. Begen viste seg fra sin beste side med sol og bare et par minus på lørdag formiddag. Perfekt byvær:)
Arild ville gjerne se pepperkake-landsbyen, men det var så uendelig lang kø, så det orket ikke jeg. Dermed fikk ikke Arild se den heller.. Vurderer å bake et hus til ham, så han får sitt eget hus å se på!
Plutselig var det søndag og vi dro til Sveio igjen. Her var det speideravslutning med pølser og bål. Kaldt,men fint. Etterpå var vi en liten tur hos Solveig og Eddi.

Noen julegaver fikk jeg også pakket inn!

Nå er det mandag og jeg lengter allerede etter senga. Det er hardt å være trøtt. Men nå er det snart jul:) Jeg teller dagene!!

3 comments:

Tante Åse said...

Oppskrift og mal til pepperkakehus: http://kakeprat.no/index.php?option=com_content&view=article&id=182:pepperkakehus-kan-brukes-til-pepperkaker&catid=34:julekaker
:-)
Lykke til!

Marte said...

takk, takk:) nå har jeg ingen unnskyldning lenger... hehe

Anonymous said...

Hvis du mister motet med den lang adressen, går det ann å få kjøpt
ferdig byggesett! Men det er jo litt juks og du går glipp av den gode lukta når du steiker!

Bestemor