Thursday, September 1, 2011

En uke uten pappa...

Nå har jeg fått lånt nett av den snille mammaen min! Så nå blir det litt blogging igjen:) Amanda og jeg har hele denne uka vært på sørlandet. Et fantastisk bryllup i helga og så familietid etterpå! We like! Her er den snille bestemoren til Amanda på besøk hos oldene i nabolaget i Holvika. Det er særdeles deilig å være i hus, og jeg gleder meg veldig til Arild kommer med seg selv og flyttelasset på lørdag!! Blir gøy å komme i orden her! Siden vi har hatt litt lite ting her i huset, har Amanda og jeg vært på ferie i Eide de siste dagene. Det har vært kos! En tur til Arendal og en til sørlandssenteret har det også blitt. Vi har kost oss:) Og nå er både tante Guro og onkel Eldar hjemme, så det er kjekt!
 

 I ettermiddag var vi tilbake i Holvika og her fikk vi besøk av Ane! hurra:) Amanda koste seg skikkelig! Håper og tror Ane gjorde det også! Og jeg koste meg!




Herr kanin fikk tilogmed en lady kanin av Ane, så nå skal de bruke de neste dagene på å bli bedre kjent! Takk for besøket! 
Snart kommer Arild hjem til oss. Det er ikke lenge til lørdag nå, og vi gleder oss fælt!! Det skal bli deilig å ha pappaen sin tilbake for Amanda, og deilig for meg å ha mannen min her!

1 comment:

Anonymous said...

Ja det var koselig at dere kom bort
til oldingene, vi setter stor pris på det! Vi ser gjerne Amanda ofte her hos oss i tiden som kommer, vet du. Hilsen OLDEFAR!