Tuesday, June 19, 2012

Dag 26: martes (tirsdag)

Nå har vi allerede vært her i 2 uker, og vi har 2 uker igjen. Midtveis. I dag leverte vi inn bilen også, så nå skal vi klare oss uten bil. Går nok fint:) Linn Hege og Jan Erik reiste hjem i dag, så nå er vi (nesten)"alene" her nede. Tror vi kommer til å kose oss! Det har vært en hektisk uke, og det er på tide vi slapper av litt. Jeg bekymrer meg naturlig nok for de hjemme, men jeg har fått mange telefoner om at det går fint. God bedring til pappa sendes gjennom alle kanaler herifra! Vi tenker MASSE på deg!!
I dag har jeg virkelig fått tid til å lufte vettet i det fri. Joggetur klokken syv før både turister og spanjoler våkner er virkelig en deilig måte å starte dagen på! (Tenk at det er jeg som sier det...). Så reiste Arild for å levere bilen, og jeg og mini gikk en 2 timer lang tur. Deilig! Litt lek og så en times gåtur igjen før Arild var tilbake. Er godt med sånne dager også. Når en blir skikkelig sliten. Både i kroppen og i hodet.
Vi har det godt. Og  vi er heldige. Som kan ha en så lang tur sammen i Spania. Og vi er heldige som har hverandre. Og vi er heldige som har en pappa/ bestefar som blir frisk igjen. Jeg er takknemlig for det i dag!

2 comments:

anne said...

hørtes ut som en god martes!
vi to her hjemme takker for alle gode tanker. nå er han i godstolen med fotball, så det er jo flott!
hilsen oss to!

Anonymous said...

Vi stiller oss også i rekken av de som takker!
Håper dere kan slappe av og kose dere nå :)
Vi gleder oss selvsagt til dere er på plass i nr.30 igjen!
Nyt dagene og hverandre!
GOD NATT! Hilsen Oldene