Sunday, February 24, 2013

Stavangertur

Alene på tur. (Eller nesten alene). Tok toget fredag fra kristiansand og var i Stavanger tidsnok til å få hilse på toåringen Ylva før leggetid:) Så var det klart for jentekveld med Inger Johanne, Johanne og Guro. Inger Johanne disket opp med NYDELIG mat! Helstekt kylling, wraps, mangosalsa og deilig tilbehør. Takk!


Lørdag våknet jeg til solskinn og med utsovet kropp. Guro og jeg handlet litt og tuslet rundt i Stavanger by i formiddagstimene.


Etterpå traff jeg Inger Johanne til lunsj og litt prat og så dro jeg med bussen tilbake til Sokn. En rolig lørdagskveld uten for mye action. Tror ikke vi hadde orket så mye annet akkurat:)
I dag har vi gått en tur i strålende solskinn! Gjorde godt for kropp og sjel med litt ekstra sol!


Nå sitter jeg på toget igjen. Boka er utlest, søvnlageret er påfylt, venninnestatuser er oppdatert og humøret er godt. Takk for meg!
Og nå skal det bli godt å komme hjem til de de to fine mine hjemme<3

1 comment:

Kristine said...

Det så koselig ut:)