Tuesday, July 18, 2006

Jomfruturen til Trondheim

Altså.. Nå har jeg hatt min FØRSTE tur til Trondheim..!

Det var gildt! Sov i campingvogn med Silje og Mildrid(vi sov faktisk godt...!), var i Nidarosdomen, spiste middag i Tyholtstårnet, shoppa(jess.. jenteting..), var på munkholmen, ble våte i regnet, kjørte feil vei i enveiskjørt gate(ja, nå kan vi skilta..), satt maange timer i bil, spilte bowling, spiste is, overnatta hos Kari og sist, men ikke minst, var på Generalforsamlingen i NLM.

Overraska både meg selv og ett par andre med min tilstedeværelse der..hehe.. Men det var fint! Både konserter og møter. Selv om jeg ikke er den mest innbarka NLM-kvinnen koste jeg meg og fikk mye ut av både sang og taler.
En frynsegode var jo også at det var mange gode mennesker der:) Kjente ikke så mange, men gøy med de jeg kjente og fint å treffe noen nye folk i tillegg..!

En veldig fin tur altså!! Retter en takk til turleder og initativtaker Silje!

Trondheim er en fin by, og vel verdt et besøk.

2 comments:

Anonymous said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Anonymous said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»