Thursday, July 27, 2006

Sommertider!

hva er det egentlig å skrive her? Jeg skjønner ikke hvor intressant det er for andre å lese om livet mitt.. det skjer ikke allverdens her.

Men i dag har jeg vært på deilig badetur i sjøen. 23 grader er ikke noe å si på. Det er rett å slett deilig! sykla ne tur etterpå, det var kanskje ikke noe sjakktrekk akkurat.. så da måtte jeg bade en gang til:)
Var med å henta min lillebror Eldar på flyplassen å, han har vært i USA i 3uker. jeg fikk sokkker:) hihi.

Hadde min siste dag(tror jeg) på jobb i dag. Det er litt vemodig egentlig. Har hatt en fin sommer på kirkegården! Slett ikke verst å sitte igjen med det inntrykket..

Snart høst og studie igjen, gleder meg!

Ser Extreme makeover home edition nå.. Griner nesten. Det er utrolig hvor rørt familien blir. De har en liten jente som har hatt blodkreft. De trengte en oppkvikker! Fin serie syns jeg..

Dett var dett... kommer tilbake en an helt normal dag..!

5 comments:

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

what?

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Marte said...

det skjer noe her som jeg ikke har kontroll over... de anonyme tar overhånd. dritt!