Monday, August 14, 2006

Skolestart!

Husker da jeg var liten å lå i senga og ikke fikk sove før første skoledag..! Sånn er det i kveld å.. Ligger å tenker på alt mulig rart og gleder meg til i morra. Det kommer nok fort dager da jeg lengter tilbake til sommerferie og sommerjobb mer enn matte og økonomi.. Men for nå vil jeg bare kjenne på den gode følelsen av å glede seg. Blir godt å komme i gang igjen!

Har vært å sett på den lille leiligheten min i dag å.. Det blir så fint dette.. Vel er det lite, men jeg tror det blir bra. Gleder meg til et år helt for meg selv:)

Sommeren har vært så fin i år! mye jobbing, men også mye gøy med venner og kjente. Turer i Norge har det blirr flust av, men også et par turer til det store utland(Danmark...) har det blitt.. Takk til alle jeg har fått dele sommeren med! Det har vært kjekt!

Lykke til med studier og jobb! Håper dere å ser fram til høsten!

No comments: