Monday, September 18, 2006

Ledertur til Frankrike!


Dette er vel eneste bilde fra turen akkurat nå. kjempe at Rebecca er begynt i ledergruppa. Det er koselig!

Nå har jeg vært i Frankrike på ledertur (til dere dsom tror tensing betaler alt, må jeg si at vi betalte selv:)) Vi hadde 4fine dager sammen alle 10. Det var Blåtur, så ingen visste hvor vi skulle(men jeg visste det..:))Onsdag reiste vi med bussen til Oslo, hvor vi hadde kart og kompasskurs før vi dro til Gardermoen for fly til Frankrike torsdag morgen. Der nede bodde vi i et flott herskapshus med basseng i hagen og egne vinmarker med egenprodusert vin. Det var kjempeflott! huset lå i en liten landsby sør i Frankrike. Vi brukte dagene til å sove, spise, slappe av, se litt kultur, handle litt, prate og rett og slett kose oss sammen!
Fin tur for å spleise ledergruppa før en ny høst.
Vi hadde en litt lang tur hjem på søndag, pga mye venting og forsinkelser på flyplassen i London. men vi var hjemme klokka tre natt til mandag, og jeg fungerer egentlig ganske bra i dag:)

1 comment:

Anne Margrethe said...

Jauda! Moro med Giske :) Nå er det endelig helg!! Hatt markedsføring i hele dag... Elles ikke så mye nytt tror jeg. Heldige dere som drar på ledertur til Frankrike!! Neste helg skal vi på ledertur (Spiren) til Igland...hehe ;) Ha en fin flott helg!