Thursday, September 7, 2006

Litt av hvert

Livet går sin vante gang her i Kristiansand. Det er fortsatt stas å bo i egen leilighet. Koser meg. Det er mye å gjøre, og ukene flyr.. Skolen er tøff i forhold til forrige år. Det nytter ikke med skippertak lenger. Nå må jeg følge med og gjøre oppgaver og innleveringer kontinuerlig..
Jaja, vet jeg har bare godt av litt selvdisiplin:)
I dag har Leif Arne bursdag! Gratulerer til han.
det er lenge til min bursdag.. men ikke så lenge til jul. Da ønsker jeg meg kalkulator. Eller egentlig ønsker jeg meg det nå...!!

Har akkurat vært to timer på gruppearbeid i matten. Det trengs.. MEn det er jo kjekt da! klager ikke. Har en fin gruppe. 4gutter og meg..:D

Forresten har de (til min store skuffelse) begynt å sende de gamle episodene av 7.himmel istedenfor de nye.. Jeg som gikk hjem tidlig i går for å se eksamensfesten til eldstemann. og så hadde de begynt på nytt... Hva skal jeg gjøre 5 over to hver dag nå??
Mulig jeg må begynne forfra igjen..:)

so long.. love

4 comments:

Anne Margrethe said...

I know!!Gamle episoder.. å skjer??
God helg :)

Marte said...

Her skjer det lite.. I dag er jeg husmor. har bakt boller, rundstykker og eplekake!! hehe.. Husmoryrket er undervurdert. Burde vurdere å øke lønningene der.. skal du noe gøy i helga?

Marte said...

åja.. nå skjønte jeg det.... hehe.. å skjer med 7.himmel...!! herreli å treig går det ann å bli:) jeje..

Marte said...

åja.. nå skjønte jeg det.... hehe.. å skjer med 7.himmel...!! herreli å treig går det ann å bli:) jeje..