Sunday, October 22, 2006

Lek??



For meg er dette ingenting mer enn uskyldig morro! Vi hadde det vanvittig gøy på tur med tensing. Men hvor setter man grensen? Når blir lek til mer enn bare gøy for alle parter? For at ingen skal misforstå dette, må jeg vel si at jeg har vært på kurs om seksualitet, holdninger og grenser for ledere i ungdomssammenhenger. Der ble vi advart mot å leke for mange "grensesprengende" og nærhets leker. Det ble også sagt at vi måtte være forsiktige med klemmer.. Jeg forstår det.. det er jo forskjell på klemmer. men likevel.. Det er et vanskelig tema. Men jeg vet om flere som lærte MYE på kurset.. så det har sin hensikt. Det er viktig å være klar over egne grenser og andres grenser.
Er vel uintressant å dvele mer med dette her.. men det er en sak jeg har tenkt på en del etter kurset. Lek er jo så morro. Og jeg syns ikke man skal slutte med det! men man kan jo tenke over hvordan man oppfører seg.. Både som gutt og jente..

4 comments:

Anonymous said...

ser jaffal ut som at du har det gøy der oppe:)
Hei marte... gøy å finne din blogg:)

Marte said...

helt enig.. jeg trodde det bare var meg.. hehe

Marte said...

Unnskyld.. e fant den likvel...

Mariann, said...

men nå, vett du, har e bytta t blogg... tankte du ville vite di...