Monday, January 15, 2007

Norgesturne

Nå blir det norgestur på meg! jippi! i vår skal jeg til Oslo, Lillehammer, Halden, Bergen og mulig Tromsø!!! Jeg kommer!! Gleder meg til alt! Snakka akkurat med en hyggelig mann på nsb, hadde plutselig bestilt tur til lillehammer feil dato.. Nå er det sant.. Ikke alle jenter kan gjøre fire ting på en gang(snakke i telefonen, se tv, drikke brus og bestille biletter.. noe måtte gå galt..=)) Godt han var så skrekkelig hyggelig da! så nå er alt i skjønneste orden! Oslo 2-4februar, Lillehammer2-4/5mars, Halden 4/5-8mars, Bergen 8-12mars. og evnt. Tromsø 23-25mars..Så vet dere det..!! Jippiye!

5 comments:

Mariann, said...

men åffår? Å ska du på turne å gjørr??

Konsert? Opera? Standup-show? Forelesninger om krig og fred i utviklingsland? Forkynner? Noe e bør få me me? Eller kanskje helst ikkje?

Ellers.. har du det bra?

Anonymous said...

hæ!
why?
e vil å!

Kristine said...

Hehey, du har bestilt!!!! =)

Marte said...

ehh.. må man gjøre noe for å reise på turne?? må nok planlegge et foredrag om krig og fred da kanskje=)
Men sannheten er at jeg har "fri" i uke 10, så da skal jeg besøke de jeg aldri får besøkt ellers.. Blant annet IJ, Guro og Kristine!! Og til deg Silje i feb. og kanskje kim, øystein og martha på helgetur.. så det er ikke mer spennende enn det... MEn for meg er det kjempestas!!

Marte said...

ellers har jeg det bra Mariann=) Kanskje ser jeg deg å? Silje du må gjerne komme til Bergen du å. jeg skal toge fra oslo. koster bare 199. og så skal jeg besøke kris. og marit en kveld.