Thursday, January 4, 2007

Happy, happy new year!!


Plutselig var det 2007!! Jøjemeg.. Det gikk fort.

Tenkte jeg bare måtte skrive en liten sånn "takk for dette året"innlegg. Har lært at ingen nevnt, ingen glemt-filosofien ofte er det beste, så takk til alle!! Takk for tanker, ord og gjerninger.

Også må jeg få si at det var en flott nyttårsaften i år(eller fjor.. hmm..). Så gøy å møte så mange nye og gamle venner=)




Takk. Fra mitt hjertes dype grunn; TAKK!! Ønsker dere lykkelige dager og fine stunder i 2007!! (Håper jeg får være med på noen av de=))

Love

2 comments:

lirrandi said...

Åååå... Det så skikkelih koselig ut!
Nå er fredags kveld foreviget på min blogg :-)
Håper kommende fredag blir minst like bra, forhåpentligvis uten hodepine...
...Trenger bare noen kino-dater da, så er vi i boks.. :-) hehe

Marte said...

ja. vi må jobbe med det! utfordring det der.. Koselig du ble med i går!!