Sunday, April 8, 2007

Du og du...

Snakk om å gå fra usosial hyttetur til ekstremsosialisering bare fra en dag til en annen.. Disse bekjente har jeg møtt siden i går morges:(og prata med..=)De jeg ikke kjenner, men hilste på teller nesten ikke altså.. Da hadde lista blitt såååå lang:)) (møtende rekkefølge(flere møter teller bare en gang)
mamma, pappa, Doffen, Eldar, Guro, Kristine, Ove, tante Åse, tante Inger, Arne Martin, Knut, Authild, Ragnhild, Frank, Erik, Torjus, Åge, Even, Kjetil, Kjetil, Ørjan, Silje, Nils, Geir Ove, Trond Peder, Hanne, Bernt Emil, Silje, Leif Arne, Kamilla, Mariann, Gunnar, Siw Hege, Yngve, Ellen, bestemor, bestefar, Solveig, Harry, Ellen, Kim, Åsmund, Ingrid og Philip.

Alle nevnt.. ingen glemt!??
Tenk at jeg klarte å møte på alle disse i GRIMSTAD!!!!!!!!!!!!!!!! (og litt på hytta da). Takk for flotte dager! Mange historier jeg sent vil glemme...:) haha

3 comments:

Kristine said...

Jeg er nevnt! :)

Øistein said...

Jeg er ikke nevnt men heller ikke glemt.. ;) Fikk beskjed i kirken å feire livet idag, det tror jeg jammenmæ vi skal gjøre!! :D

Marte said...

oh jes øistein!!
og ja, sef er du nevnt Kris:)