Tuesday, January 6, 2009

2009!

... skulle bli et bra bloggår..! Det var tanken. Tror det var en tanke for mye. Jeg satt der og skulle legge inn alle de fine bildene fra jula(tatt med mitt supernye kamera), men så...NEIDA! Det gikk ikke. Og så måtte vi reise tilbake til stavanger. Og her er jeg nå. Uten data og uten å kunne legge bildene inn her på jobben. Men jeg har ikke gitt opp! Det er viktig. Det har jeg lært. Så det vil bli blogging også i 2009. Dog kanskje bare tekst de første innleggene, men fortvil ikke. Det kommer nok bilder. Om en stund...

Ønsker dere alle et godt nytt år! Måtte året bli fylt av glede og lykke!! :0)

3 comments:

Anonymous said...

De samme ønsker har vi også for deg i året som vi har startet på.
Vi gleder oss til å se dine bilder
og til å høre mere fra deg GLÛCK
Hilsen dine besteforeldre

Mamma Kathrine said...

Jeg gleder meg også til bilder!! Jeg husker tydelig at jeg har blitt lovet en bildeguide i leiligheten.....? hehe. :)

ingerj said...

går fint med tekst altså! glad i deg for det ;-)