Saturday, January 31, 2009

"Onnei"

Forrige helg var pappa, guro, arild og jeg på tur på Knudaheio. Det er rart at man aldri har vært på de steder man burde vært... Og særlig når de ligger 25min å gå fra mitt barndomshjem. Mens farmor og mamma laget kjøttkaker hadde vi andre altså en søndagstur i blæsten opp til knudaheio og Arne Garborgs sommerhus. Fin tur selv om det var litt kaldt på ørene.

Det overrasket meg hvor mye dette huset lignet på det min far bygget på Undheim i si tid. Fint syns jeg det er!
Selv om det tar litt tid før bilder kommer ut, kommer de.. Sånn litt med ujevne mellomrom. Ha en god lørdag alle sammen!!


2 comments:

Kristine said...

Ha en fin lørdag du og! Sola skinner forresten her og, og det er deilig! Selv om det er en haug med minusgrader hjelper det godt med litt sollys. :)

Anonymous said...

Koselig med blogg m/bilder! Har faktisk vært på Knudaheio 2 ganger,ikke dårlig! Ha ei god helg!!