Thursday, March 12, 2009

MAF

Jammen ble jeg ikke "lurt" med i et styre i dag igjen:) hehe
Men denne gangen er det kanskje noe som faktisk er greit å være med i. Jeg ble valgt inn i medarbeiderforeningens styre (Jada, lista var kjempelang og jeg måkte meg vei til til toppsjiktet på valgtoppen...:))
Så kan man vel spørre seg.. Hva skal Marte i MAF?? Godt spørsmål. Men jeg tror at det er viktig for meg at jeg blir kjent med organisasjonen innenfra. Og hvilken annen måte er vel bedre enn å være med å kjempe for arbeidernes "rettigheter". Da blir jeg kjent med det som er organisasjonene, nemlig menneskene i den.
"Du klarte å stikke deg fram igjen ja..." var min fars reaksjon. Er hans vurdering av denne saken riktig? Er jeg virkelig god på å stikke meg fram? Og bør jeg helst unngå for mye stikking til alles beste???:)

3 comments:

Anonymous said...

provosert igjen? bare stikk deg frem, og i dette tilfellet var det nok mange som heller stakk..?)
mamma (pappa):)

Anonymous said...

Lykke til med oppgavene! Godt at noen våger å stikke seg fram! Jfr. Janteloven! Sikkert lærerikt.
(Sier "fornuftige" bestemor)

Anonymous said...

jeg er så stolt av deg!
du gjør alt det riktige!
ane