Friday, August 21, 2009

Altså..

Jeg har ikke glemt dere trofaste lesere (deriblant deg Kristine...). Men har ikke hatt så mye fritid ved dataen (og det er vel egentlig en god ting!?).

Denne uka har jeg fått gjort litt av hvert!

Tirsdag var jeg på mitt første møte som speiderleder! JUHU! Det blir nok bra skal dere se:) Etterpå gikk jeg og Arild en tur til Ullandhaug og så på utsikten.

Onsdag prøvde jeg golf (litt artig det..):)
og i går, tordag, kjøpte jeg ny PC. Og så gikk vi en tur til Dalsnuten i regnvær! Det var flott:)

Og nå er det helg!!

4 comments:

Kristine said...

Gratulerer med ny pc! Jeg henta min nye på posten tidligere i dag, juhu:) Skjønner godt at du har det travelt, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få tid til å oppdatere min blogg heller i høst...

Anonymous said...

du imponerer meg alltid.
det er alltid noe nytt!
fascinerende å se pågangsmotet ditt. for du har ikke noe særlig å gjøre på jobb, har du vel..? :P

ha en fin helg min kjære :-)
må finne en helg jeg/vi kan komme på besøk!

ane

Marte said...

Gratulerer med ny PC til deg også Kristine!!
Det er stas:)
Du får tta tid til å lese min selv om du ikke får oppdatert selv. Jeg skal prøve å være flink til å oppdatere:)

God helg til deg også Kjære Ane! Takk for støtte over pågangsmot:) hehe. Prøver å få gjort litt utenom jobb ja.. Det er jo litt viktig det...
Definitivt finne en helg!!!

Ha en fin fredagskveld begge to!!

Bestemor said...

Gratulerer med ny PC og "speider-jobb". Koselig med ny blogg - har savna oppdateringer. Lykke til med alt, jobb, speider og kjærligheten!