Saturday, August 15, 2009

Sveio midt i leio...

så da satt jeg her..
På utsiden faller himmelen sammen, det er grått og vått. Ferja legger akkurat til kai og bilene suser opp bakken. Jeg sitter å ser ut på en våt verden. Arild er på møte og jeg er litt alene.
Buavåg er fint, men i regnet kunne man jo vært hvor som helst. Det er grått uansett.

Det er langhelg, og dagene har flydd avsted. Torsdag var vi på Sildajazz i byen. Festlighter med Fredrik, Arilds bror, og damen Kathrine. Det var mye vin og god musikk og menn i gule bukser..
I går var vi alle hos Arilds foreldre på krabber og kos. Naboene var der også, og det ble riktig så god stemning. En hard uke for alle her, gjorde kvelden i går spesiell, men også fin. Jeg ble kjent med arilds familie på en annen måte, og det gjorde bare godt.
I dag var vi oppe der på frokost, og siden en liten tur i Haugesund.

Men nå sitter jeg altså her. I buavåg. I sveio midt i leio. Og det regner!

1 comment:

Kristine said...

Men nå har du vel kommet hjem? Er det ikke snart på tide med et nytt innlegg her? Håper ikke du har så mye på programmet at du forsømmer dine faste lesere, som tross alt er bortskjemte med jevnlige oppdateringer fra din kant;)