Monday, October 5, 2009

En oktoberhelg

Stemning i høstsol. Fredag var jeg en runde rundt mosvannet og nøt sola!

Fredag kveld reiste jeg til farmor og møtte mamma og pappa. Guro kom bort lørdag formiddag, og så hadde vi en runde til Bryne og Nærbø. Pappa fant denne stolen, så han var konge for tre minutter! Anita hadde bursdag på fredag, så jeg var en tur hos henne og Eirik og feiret på lørdagskvelden. Var skikkelig koselig kveld mednachos og plommekake (på østerriks vis-siden anita er derfra).
Etterpå møtte jeg Arild og vennene hans som har hatt en helg sammen i stavanger! Marianne, Arild og jeg koste oss med litt dans og musikk. Fine greier.
Vi sov alle i seilbåten til Henning og brukte søndagen til å spille Setlers i båten.
En fin helg!

1 comment:

Bestemor said...

Så ut til å ha vært ei koselig helg! Vi koste oss med Doffen!!