Tuesday, January 5, 2010

2009-en oppsummering i korte trekk..

2009 gikk fort! Plutselig borte...
Så for å holde litt på minnene, noterer jeg noen av høydepunktene her:
-vært sammen med min Arild hele 2009! :)
-hatt æren av å være forlover for to fine jenter; Ane og Kristine
-vært toastmaster i brullup på Sandane
-sommerferie og deltagelse i drømmebryllup på Kreta!
-romantisk tur til Paris i oktober
-kvalitetstid med familien innimellom.
-SPA på hjelmeland... Mmmmmmmmmm...:)
-familietur til Danmark alle 6+2
-shopping og champange i London med Inger Johanne i desember.
-tur til Riga for å besøke Inger Johanne i mars
-tur til Rauland med min store, fine familie!
-sommertur til Kvineset med avslapping og familie.
-blitt speiderleder.
-besøk av kjente og kjære i Stavanger. Kathrine og Daniel unte meg et besøk, ditto gjorde også Ane og Audun. Og Ane, Gunhild og Solveig.
-fjelltur i mai. Vårsol og kjærlighet.
-uforlemmelige kveldsturer med min kjære på fjell, rundt vann og i byggefelt.
-tøft år på jobb med mange utfordringer.
-fine helgeturer til Kristiansand, Grimstad og Bua.
-bryllup til Pernille i mai. Koselig tur med Anette.
-still going strong i stavanger
-og overraskende nok, har jeg hatt mange tanker om mangt og meget i året som er gått
-gledelig julefeiring i Grimstad og romjul i Sveio.
-overgangen til nytt år ble feiret i stavanger med kjære venner, Johanne, Ingve, Linda og Ernst. Og Arild da:)

Man kan vel ikke si annet enn at jeg er heldig?

2 comments:

Anonymous said...

♥ fantastisk mye fint du har vært med på. og jeg er glad for at flere av punktene er ting vi har gjort sammen! måtte det bli mange nye punkter i året som kommer :)
ane

Kristine said...

Fin liste:)