Wednesday, June 2, 2010

av og til..

.. bør man bare blogge litt.
Men om hva?
I dag har jeg vært på jobb, på spinning og møtt Inger Johanne til salat. Nice. Det var den dagen. I morgen reiser jeg til Sveio. Min tilkommende svigerfar skal feire at han runder de 60. Det blir kakebaking og tilstelninger. Og så skal vi lage innbydelser. Jeg og min fremtidige ektemann. Det gleder jeg meg til!!
Ellers går no dagan.. Fremover. Dagene går fort. Hvor ble det av mai???
Nå sitter jeg her og funderer over om vi skal ha en bryllupsblogg. Det skal vi kanskje ha. Ville dere lest den?

4 comments:

Anonymous said...

JA JA JA! bryllupsblogg, altså.
ane

Anonymous said...

ja fra meg også.:)
anne

Bestemor said...

Bryllupsblogg -- høres spennende!
Lykke til med Sveio og alt der!

Kristine said...

Jeg ville definitivt ha lest den! :)