Tuesday, August 10, 2010

Sommeren som gikk like fort som den kom...

someren er over. Den gikk så altfor fort...
Men den har vært minnerik! En fin tur til Italia og en nydelig halvannen uke på sørlandet og en hyggelig langhelg i Sveio.
Jeg gleder meg allerede til neste sommer jeg!!
Nå regner det i Stavanger og høsten er nærmere enn jeg ønsker. Men det er vel sånn det funker her på vestlandet.. Som en av mine medarbeidere sa: høststormer og regnvær er perfekt for budsjettarbeid.Godt å tenke på at han sitter i Etiopia og har det kaldt i regnet også:) Det er ikke bare meg...

2 comments:

Anonymous said...

Akkurat nå, kl. 23.10, pisker regnet på ruta her også, hvis det kan trøste!

Bestemor

Kristine said...

Sommeren er da ikke over enda! Det er nå det forhåpentligvis blir lange, varme sensommerkvelder med mulighet for et glass vin på terrassen eller en rusletur med din kjære mens kveldene enda er lyse...