Thursday, November 11, 2010

Helgetur til Spania!



En liten hilsen fra oss i Spania. Vi er så heldige å få låne leiligheten til Solveig og Eddy (Arilds foreldre) og er her nede på lang-helgtur. Fra onsdag til søndag. Vi pakket og reiste etter jobb i går, og var nede ved midnatt.
I dag har vi spist god frokost på terrassen og så gikk vi en tur rundt La Mata. Traff både Helge (nabo Helge fra Buavåg- som også har leilighet her- og som skal være kjøgemester sammen med Eldar i bryllupet) og Colin (engelskmann som bor her nede- og kom å hentet oss på flyplassen i natt).
Dette sier litt om hvor få det er her på denne tiden - at vi treffer to kjente på vår morgentur:) Men selv om La Mata er forlatt for sesongen, er det fortsatt fint her. Sola varmet godt, og gradestokken steg over 20-tallet meste av dagen.
Etter lunsj på den "tyske" sov jeg i sola på terrassen (I BIKINI!!!) mens Arild jobbet litt.
Så gikk vi en lang tur, og prøvde den lokale bussen hjem igjen (det gikk sånn passe greit).
Nå har vi vært ute å spist middag sammen med Helge på den "Italienske". Sykt god mat. Helge og Arild har seg en øl på Divino, mens jeg slapper av i leiligheten med litt internett, sjokolade og levende lys!
Dette er litt av en helgetur skal jeg si dere!!
Håper noen vil være med på jentetur hit en gang! (selvfølgelig andre også, men jeg tror at kombinasjonen strand, hav, god mat, vanvittig god vin og jenter er fin-fint!)

I morra er det fredag dere!
KLEM

På tur i kveldssola!
La Mata promenade

5 comments:

Texas Baby said...

Helgetur til Spania hørtes alt annet enn dumt ut!! Så deilig å kunne stikke fra vinteren hjemme og minnes hvor deilig været kan være :) God helg! klem

Pernille said...

kjenner at jeg er litte bitte granne misunnelig;) her laver det ned med snø;)
Kos dere masse begge to, og nyt dagene før dere må reise hjem igjen til hverdagens sjas og mas;) klem

Kristine said...

Åh...

Anonymous said...

"Der skulle vi ha vøri ..."

Nyt det!!

Bestemor

Mamma Kathrine said...

da vil jeg bare nevne, sånn i forbifarten. at jeg skal ha permisjon i omtrent et helt år!! Så om det blir noe interesse rundt dette fenomenet "jentetur", og det er mulig å inkludere et barn eller to.. SÅ er DET MULIG jeg skal få det til... :D hehe!

Håper dere har det fantastisk, skjønninger!!

Klem fra regnværet på Lund.