Tuesday, March 22, 2011

Travle tider..

men i dag var det sol ute da jeg gikk hjem! Lykke!!

I helgen hjalp vi mamma og pappa med å flytte til sørlandet, så nå er de trygt tilbake i Grimstad. Så får vi bare se om de roer seg ned der...:)
Søndag fikk vi være med i dåp til Miriam. Stor stas for "tante" Marte å være fadder. Takk! Koste oss veldig med dåp i Lund kirke og smørbrød og kaker i Vennesla menighetshus. Etterpå var vi innom huset vi har kjøpt (gleder oss til å overta det) og så innom bestemor og bestefar. Her vanket flere gode kaker som tante Åse hadde bakt. Nam.

Denne uka er jeg i Stavanger og Arild er i Sveio. Det er lange uker, men snart er det jo helg igjen:)
Revisor er på jobb disse dager, så er travelt opptatt med å tilfredsstille behovet der for rapporter og annet snacks. Skal bli godt å bli ferdig med 2010 snart, slik at vi kan fokusere på 2011. På jobb.
På hjemmeplan har jeg for lengst kommet meg forbi 2010. (Med unntak av takkekort som er i planleggingen).

5 comments:

Tante Åse said...

Det var så koselig å se dere i Grimstad. Håper jeg får lov til å komme på besøk i det nye huset deres også. Kan jo evt ta med ei kake... :-)

Anonymous said...

Samme her!

Bestemor

Marte said...

SELVFØLGELIG!! dere er hjertelig velkomne alle sammen! med eller uten kake...;)

Kristine said...

Jeg kommer også innom! :)

Anonymous said...

Jeg kommer også - helt sikkert - uten kake!! :)

Bestefar