Wednesday, March 2, 2011

Hektisk uke!

Noen uker er mer hektiske enn andre, og jeg kjenner det tar på med mye reising og pendling hit og dit. Men så er det jo ikke så lenge til vår, og bedre tider heller..
Helga hadde vi masser av besøk, lørdag kom alle naboene våre på kaffe og kake. Vi er jo litt tradisjonelle, jeg og min mann, og syns det er hyggelig å invitere for å opprettholde godt naboskap. Var koselig. Om kvelden var det bursdag og søndag hadde vi besøk av Lars Oddvin og Åse. Foruten dette vasket vi hele leiligheten lørdag og bakte kaker og satte sammen to nye stoler og en kommode (ser av Kristine sin blogg at dette er uka for det..). Ble bra alt sammen.
Mandag hadde jeg hjemmekontordag med Maud og på kvelden fikk vi besøk av Elisabeth, Fredrik og svigermor. Og så bestilte jeg noen bilder..
Tirsdag morgen stod vi opp grytidlig og kjørte til Stavanger. Arbeidsdag og slitsomt seksjonsmøte på programmet. Etterpå traff jeg og Guro vår kjære mor. Kjekt!
I dag er det onsdag og litt lenger dag på jobb. I kveld er det dame-kveld med damene på jobb. Bowling og god mat. Så skal jeg ta bussen til Sveio etterpå. Ankommer forhåpentligvis en ventende mann der i halv ett tiden. Han er snill sånn:)
OG i morgen er det hjemmekontor og svangerskapskontroll. Samt at det er tid for reise til Frankfurt. Turen går selvfølgelig fra Sola flyplass i Stavanger... Puuhhh...
Når skal man ha tid til å sove??

Legger til at jeg og knøttet etter forholdene har det bra. Ingen fare med oss enda! :)

3 comments:

Anonymous said...

Kan bli sliten av mindre -
Pass godt på deg selv og Knøttet
(og selvsagt også din kjære mann)!!
Olde-/Bestemor

Anonymous said...

ta en pause innimellom og pust litt. hilsen en som har det friskt i minnet at man kan utvikle svangerskapsforgiftning hvis man ikke tar det litt med ro også;) lykke til på kontroll i morgen, og kos dere på tur, hils gubben og nyt årets første vår måned;)

Anonymous said...

Blir sliten av å lese dette jeg:)
Hege