Saturday, April 2, 2011

Sommerdrømmer

Nå har jeg egenhendig montert den nyinnkjøpte sprinkelsenga! Vet det er tidlig, men så tenker vi samtidig at alt som er gjort nå, trenger vi ikke gjøre senere. Og det er jo ingen hemmelighet at det blir tyngre utover våren. Kanskje ikke for Arild, men jeg vil jo gjerne hjelpe til litt jeg også!
Så i dag ryddet vi soverommet, flyttet på senga vår og var på Barnehuset og kjøpte denne fine saken:

For anledningen med rosa sengetøy. Selv om Arild syns det er greit å holde ting nøytralt (av grunner de fleste sikkert kan gjette seg til), fikk jeg lov å kjøpe et sett med ROSA sengetøy. Selv om det kan bli litt vel mye rosa, og jeg er enig med Arild at ikke alt trenger å være den fargen, er det jo litt stas med littegranne rosa. Siden det er en prinsesse som skal drømme søte drømmer der til sommeren!

Nå er altså senga oppe og jeg har ryddet og laget meg taco til kvelds. Hvor er Arild tenker dere kanskje? Han er på jobb. Og så skal han i bursdag. Så Maud og jeg har sofakveld. Trodde vi skulle ha sofa og tv kveld. Men TVen funker ikke, så det syns vi begge (antar jeg) er litt kjipt. Men vi klarer oss likevel vi! Kanskje det blir litt sortering i vinterklærne istedet. Eller bare en liten hvil på sofaen. Ja, det siste tror jeg det blir!
God lørdagskveld!

5 comments:

Kristine said...

Så koselig:) Holder med deg i å ordne det tidlig, man vet jo aldri hva fremtiden bringer. Håper du får en fin lørdagskveld, selv uten både Arild og TV.

Anonymous said...

Så koselig. nå skal vi snart sette i stand vugga også slik at Amanda kan låne den til luren på dagen:)

Marte said...

Takk, takk Kristine! Klarer meg jeg vettu. God kveld til dere også!
Good mama. Da blir Amanda glad:)

Anonymous said...

Bestefar er enig med Arild, det bør ikke være alt for mye rosa!
Bestemor synes rosa innslag er søtt til ei lita prinsesse!
Er ferdig med settet til Signe - nå
starter jeg med noe til Amanda!
Oldemor

Mette Fossan-Bergem said...

Saa koselig med barneseng fru Hovda:) Haaper dere har det veldig bra, og koser dere med forberedelsene! Hils din fine mann:) Klem fra Mette og Ole