Monday, May 7, 2012

Mai, du skjønne milde..


Ja, nå er det gått en del dager av mai allerede. Det går så altfor, ALTFOR fort. Snart er permisjonen slutt og de gylne dager blir bare et vagt minne... akk ja. Får kanskje ikke ta sorgene (eller gledene) på forskudd. Heller nyte det vi har nå! 
I helgen var Arild på Voss, jeg i Stavanger og Sveio og Amanda på sørlandet hos bestemor og bestefar. Familien var splittet, mildt sagt. Men vi koste oss alle. På hver vår kant. Selv om Amanda holdt noen familiemedlemmer våkne på natta hadde hun det iallefall supert på ferie:) 

Jeg besøkte Johanne i Stavanger på fredagen (takk for gjestfrihet og den gode praten- med dere alle!). Lørdag tok jeg bussen til Haugesund for å feire Åse. En av årets fine bruder! Det ble en super dag med mye fint folk og godt humør! Overnattet hos svigers og så kom Arild og hentet meg der på vei hjem søndag. En kort, intens, men fin helg!
Fine Åse-bride to be:)


I dag har Amanda og jeg hengt med bestemor. Og litt med oldemor. Og oldefar. Vi har kost oss!
Etter middag koste Amanda og pappaen seg hjemme og jeg reiste til Ane. Der var det hjerterom med både tur til Møvikknatten, te, kjeks og bringebær. Alltid en deilig pause å besøke Ane! Anbefales:)

Ane på toppen av Møvikknatten!


1 comment:

Kristine said...

Nyt dagene! Heldigvis er det lenge til høsten ennå!