Monday, May 14, 2012

Det beste som finns...!

Vi koser oss med jordbær en helt vanlig mandag! Er viktig med hverdagskos:)
(Været skriker ikke akkurat sommer enda- men vi får nyte tida inne da..)
JORDBÆR er altså mitt favorittbær. Bare jordbær. Jordbær med sukker og fløte. Jordbær på brødskiva. Jordbær i daiquiri. JORDBÆR. Jeg slår et slag for disse søte fristelsene:)










Nå går dagene forferdelig fort og det er snart slutt på permisjon og hjemmetilværelsen. Vi nyyyyter dagene for fult nå. I dag med bestemor. Jeg klamrer meg litt fast nå. Jeg suger inn alle inntrykk, alle smil, små klamme barnehender som strekkes mot meg, latter og fryd. Og litt stahet og trass. Hun er nydelig. Det beste som finns. Hun, Arild og Jordbær. Med andre ord har det vært en fin dag! 

Og her er de to jentene som ventet på at pappa skulle komme hjem i ettermiddag:




2 comments:

Anonymous said...

Mye kos på en gang :)

Oldene

Kristine said...

Det blir en ny hverdag, men du vil jo likevel se nydelige barnehender strekke seg mot deg etter en dag i barnehagen, full av inntrykk hun ivrer etter å fortelle om.. Kanskje til og med fortelle over en skål med jordbær? ;)

Hilsen en annen som helst ikke vil tenke så mye på den nye hverdagen som er rett rundt hjørnet...