Monday, July 23, 2012

Ymse..

Min mann kommenterer avogtil at det er bilder jeg glemmer å legge ut. Det kan nok godt tenkes at jeg ikke akkurat "glemmer" det.. Men nå kommer det iallfall noen av disse bildene:)

Besøk av 3 søte små! Amanda var helt oppslukt! Så masse oppmerksomhet:)

Bursdagsgaven fra Ane! Er meninga med et blogginnlegg om dette, ville egentlig vente til urtene har vokst seg litt større i bedet..

Her har Arild laga laksemiddag på grillen. Han er kjempeflink og har hatt middagen klar så og si hver dag når jeg er ferdig på jobb! Heldige meg!!

Amanda banker et lys i speilet. Sjarmerende!

Lappespising i Eide-hagen!

Cappucino i Spania. Savn.




Og lykt fra onkel Harald og tante Jane som var innom her på besøk på torsdag!

1 comment:

Unknown said...

Mange koselige bilder - hils fotografen.

Bestemor