Sunday, May 26, 2013

Svigermor 60!

Til tross for at Solveig bare er 59år+ 10 og en halv måned feiret vi hennes 60 år på lørdag. Arild og jeg kjørte oppover fredagskveld etter grillmiddag og kos i Eide. Amanda ble igjen hos bestemor og bestefar og onkel Eldar. Der hadde hun vært litt bølle og mye grei:) takk for hjelp!

Vi to "voksne" ankom Buavåg kvart over 11 fredag. Da var jeg sliiiiiten, så etter litt mat bar det rett i seng. Sosial sånn...:)
Lørdag fikk vi heldigvis hjulpet til litt mer og hjalp til med salat og borddekking. Det ble skikkelig fint i sjøhuset->vel verdt en jubilant!



Vi var også en tur innom olla på sveio og en kjapp tur på loppis. Vi kom litt sent for de beste kjøpene, men jeg fikk en brodert sjøgrønn duk og Arild fikk en koffert som dressen kunne henge i... Godt fornøyd mann!!
Festen på kvelden ble en suksess! Gode reker, flotte kaker, oppløftende taler og en glad jubilant! Drikkene var visstnok også god.. Tross litt kaldt lokale, tinte gjestene fort opp og stemningen var god!
Som den partypooperen jeg er for tida, gikk jeg hjem klokken ett og la meg. Men da hadde jeg fått med meg alle talene, smakt kakene og småpratet med masse hyggelige folk!
Jubilanten og resten av Hovdafamilien ble noen timer til og koste seg stort!
Takk for en flott fest!
I dag kjørte vi tidlig og fikk nyte noen timer av sommeren på Sørlandet før Amanda skulle legge seg. Deilig varmt! Og litt vondt varmt. Men mest godt..
Nå senga. Snart klar for ny uke!

1 comment:

Anonymous said...

Huska han dressen denne gongen altså?

Hege