Saturday, September 14, 2013

Begivenhetsrik uke

Og igjen løper uka fra meg. Det er rett og slett litt travelt i tilværelsen vår. Mandag var det valgvake og besøk av Arne Martin, Øystein og Trond Peder. Tirsdag var det cafe med Silje og kompemiddag hos oldene. Onsdag var det fridag og gåtur til byen og trening for Arild på kvelden. Torsdag var det Oslomøte for Arild og en lang dag for resten av oss med henting og levering i barnehage, legesjekk av minsten og litt magevondt. Heldigvis fikk vi god middag og oppvartning i Eide. Fredag (i går) var tre av oss i Danmark sammen med Ane og Audun, mens Amanda var så heldig å få overnatte hos Sondre og Maria. Vinn, vinn! I dag har vi rukket loppemarked, byggebutikken, grøt og takjobbing i Eide. Arild avsluttet dagen med en tur til Thore. Jeg orket rett og slett ikke og befinner meg i skrivende stund i senga. Her blir jeg til søvnen tar meg... (og det tror jeg er nokså zzznart).
Men litt bilder først:
Blidgutt i body fra tante Guro og smekke fra Silje. 

To som sovnet i bilen hjem fra Eide på torsdag. prinsessa var det heldigvis bare å bære rett i seng:)

Kaffepause i shoppinga i Aalborg! Deilig å være norsk i Danmark:)

Sjekk den kaffikanna:)
Litt uklart, men her er Eldar og Arild på taket! Flinke!

3 comments:

Anonymous said...

Du var altså ikke i Aalgård...hva het det der du var igjen? ;) -Ane

Anonymous said...

Kanskje Aalborg?


Mange koselige bilder både fra Danmark
og av flinke gutter på taket i Eide
og av skjønne sovende barn :)
Oldemor

Marte said...

Haha! Ålgård var det iallefall ikke!!! Aalborg var riktig ja:) trøtt i går!