Wednesday, January 22, 2014

Kreativ onsdag!

I dag bestemte mammaen min og jeg oss for at i dag MÅTTE vi være kreative.. Det er godt å få et spark bak sånn.. Jeg begynte med å rydde. Det er jo greit å ha det litt ryddig i alle tingene når kreativiteten skal få fritt spillerom. Jeg ventet og ventet på kreativiteten i morges.. Til slutt bestemte Theodor at det var nok, og måtte en tur ut.. Vi tok en lang pause hos oldene, og heldigvis hjalp det litt på kreativiten. Ikke at det er så kreativt å måke snø, men det gjorde vi altså på vei inn. Vi fant igjen søppeldunkene..


Th bestemte seg for å ikke delta i den kreative delen av dagen og tok seg heller en lang lur i vogna. Passet meg bra. Fikk sydd en gardin til kjellerstua og en til soverommet nede. Og så fikk jeg laget ferdig denne ulldressen:



Den er laget av en gammel ullgenser og er skikkelig god og varm! Th syns den var god så det ut til, og tok seg en liten sovepause før middag igjen.

Det var det kreative vi fikk gjort i dag.. Etter middag tok jeg og Amanda en tur på butikken for å kjøpe vaskemiddel og kakao. Det ble en lang tur, siden det var mye gøyere å gå enn å sitte i akebrettet. Men på vei hjem, fikk jeg lov å dra akebrettet med Amanda i opp bakkene (merkelig..).




Veldig fornøyd jente med akebrett og kakaoen i pose:)
-Marte

4 comments:

Kristine said...

Fin dress, så flink du er!

anne said...

ble veldig kreativt. bra beslutning, og du fortjente jammen litt kakao på slutten av dagen :)

Ane said...

HVA?! Har du laget den dressen selv? Wow!

Anonymous said...

Takk for dere tok en pause i kreativiteten hos oss, og fikk
mammaen din også med på pausen :)

Oldene