Tuesday, June 17, 2014

Avbrekk på KRETA!

Fra tirsdag til lørdag fikk jeg lov til å ta en tur til Kreta sammen med gode venner. Arild skulle så gjerne vært med (og jeg ville gjerne hatt han med), men det ble til at jeg representerte familien Hovda på tur denne gang. Neste gang reiser vi fler:) Dagene på Kreta gikk med til SOL, strand, turer, god mat og drikke. På alle måter en fiiiin tur! 
Ane og Audun fyller 30 i år, så det var en type bursdagstur. Vi var 8 på tur; Ane, Audun, Tonje, Lars, Mats, Hanne, Lars og meg. Fin gjeng! 
Late dager på stranda! 

Meze første kvelden jeg var der nede. Godt måltid mat på restauranten i nabobygda til Plakoti. 

Vår "egen" lille strand. Perfekt. Lite folk, god taverna,  godt badevann og gøy for travle gutter som hopper og klatrer. 

Kan det bli bedre?


FINT! 

Her serverer de verdens beste osteboller! Verdt kjøreturen til lunsj på fredag! 

Fineste Ane og meg. Takk for at jeg fikk være med!! 

Brun gjeng siste kvelden før hjemreise! 

Klar for hjemtur. Vi avsluttet turen med en perfekt Gyros. Gresk mat er SÅ godt! 

Skatter fra Kreta som ble med hjem! Fant litt keramikk i Margarites, samt litt mat på supermarkedet:) Fine minner! 

Takk til vertskapet for en flott tur! Jeg koste meg og nøt dagene sammen med dere på Kreta!!
(Og takk til Arild som klarte seg veldig fint hjemme med barna. Da er det trygt og godt å reise på husmorferie:))

1 comment:

Kristine said...

Åh, det så helt fantastisk ut! :)