Wednesday, June 4, 2014

Takk for sist


Siden sist: 
- har denne bloggeren jammen blitt 30 år! Det er surrealistisk! Men det var en fin dag, er ikke i noen 30 års krise enda…:) Og når man har bursdag får man gjøre litt som man vil, så da ble det smågodt til frokost, kylling til middag, frukt og pai (fra Eide) til dessert og litt sprudlende i glasset. Og en kveldstur til byen med den beste mannen! Takk for alle fine bursdagsønsker fra dere som var på besøk, til dere som sendte sms, ringte eller skrev på face. Det er koselig og stas å ha bursdag!  


 Siden sist: 
har vi også nytt sommeren her! Vi har vært på turer, på stranda og koste oss i hagen. Det er slitsomt for små med varme og sol, men akk så gøy!! Jeg har også gått ut i ferie (permisjon igjen) siden sist. Nå er det ferie fram til august da nye utfordringer venter:)

En liten krabbe på Svennevig. 

Sommeren kan nesten ikke bli bedre enn dette: sol, sjø og lek i vannkanten!  

Siden sist: 
har vi vært mye på cafe med hyggelige folk! Blant annet har hele kjernefamilien testet søndagsmiddagen på Horisonten, og jeg har møtt slektas damer på Stoa. Har møtt Kathrine på IKEA, Solveig på apotekergården og vært på jentekveld hos Julie. Siden sist har også Anne Karin, Guro og Eldar kommet hjem! Det syns jeg er SUPERT! Koser meg med verdens fineste niese på sørlandet. Og det gjør Amanda og Theodor også! Og så er det fint at Eldar er kommet hjem for sommeren! D liår vi! 
Hønemor med mamma på cafe helt alene! Så kom Anne Karin og bestemor også! 

Sommerfin Anne Karin! 

Selfie med AK:)

Ragnhild og Theodor spiser vannmelon! Digg:)
Siden sist
har jeg vært en tur hos Ane! Det er alltid en drøm å komme dit! Og siden sist er vi også kommet enda nærmere tur til Kreta. Det gleder jeg meg til! En liten husmorferie:) Men først bryllup i Farsund, besøk av svigers, Theodor skal til Ragnhild, Fredrik, Sissel og Lars kommer, sommeravslutninger og andre spennende saker på agendaen. MYE å glede seg til! 

Te av urteblader fra Anes hage. 
Siden sist 
har jeg også (etter inspirasjon fra Arild og Kristine) begynt å løpe. Vondtgodt. Får håpe det varer. Løpinga altså. 
Siden sist er jeg altså blitt eldre, men rikere på minner og gode dager! 
Måtte sommeren bli fin for dere alle! 
KLEM

2 comments:

anne said...

Fine sommerbilder :) fortsatt god sommer som bare såvidt har startet!

Anonymous said...

S0l. Sørland. Sommer. Smil!
Finns det noe bedre?

Bestemor