Wednesday, August 13, 2014

Regnværsblogging


Det regner! Men jeg klager ikke! Sommern i år kommer vi til å huske leeenge! Den var veldig varm og veldig lang! Godt med litt regn da!

Siden sist har de to småttene og pappaen deres vært i Sveio og besøkt farmor og farfar. Det tror jeg de syns var veldig stas. Både store og små!




Mens de ferierte var jeg hjemme og ble kjent på nytt på jobben. Ettermiddagene brukte jeg på å hvile (blitt gammel nå..!) og treffe venner (Silje og Marit-veldig koselig). Lørdag var det bursdagsfest i Stavanger for Inger Johanne og Henrik. Planen var en dag med masse by-kos, både i Kristiansand og Stavanger, men den endte med kaos. Først rakk jeg ikke bussen fra Grimstad og så brukte jeg 6 hele timer på turen fra Kristiansand til Stavanger (grunnet storm og hustak på toglinja- taxi for tog, tog for tog, buss for tog og til slutt lokaltog for tog). Jeg rakk akkurat bursdagen.
Det var heldigvis en trivelig feiring!
Så rakk vi å kose en hel del med Anne Karin på søndags morgen (takk for overnatting!) før vi kjørte til Sveio for søndagsmiddag og henting av barn. Det var fint med en snartur til Sveio. Turen hjem gikk også relativt bra:) 
Familien Sivertsen vinker farvel fra balkongen.

Ferjeselfie på vei hjem! 
 Bestefar har vært et par dager på sykehus denne uka. Nå er han heldigvis bedre og har kommet hjem igjen til sin kjære kone. Det er godt å vite!
Cafetur med mamma og bestemor (lov å si det når jeg var alene med dem).
Og nå regner det altså. God høst!

1 comment:

anne said...

God høst til dere også :)