Wednesday, May 9, 2007

Bestemor og bestefar!!

Dette er et innlegg rettet til mine fantastiske besteforeldre! (Litt for inhabil til å si at dere er "verdens beste" besteforeldre. Men for meg er dere det!) Takk for at jeg alltid er velkommen og blir møtt med åpenhet. Takk for ferdig oppredd seng, for frokost (selv om det er før 7 om morgenen..), for kjærlighet, for forståelse. Takk for lange samtaler nattestid om livets vanskelige spørsmål, og for fleipete morsomheter. Jeg setter så stor pris på dere begge to! Dere er medmennesker og tar vare på alle dere møter. Kjærligheten dere gir til andre, dere selv og meg viser hvor store forbilder dere egentlig er! Jeg lærer så mye av dere. Det er godt å komme til dere, slappe av og være meg selv.
Takk for alt dere er for meg!!

5 comments:

Anonymous said...

utrolig fine ord, tipper de blir glade nå :)

Kristine said...

Smisk:P

Neida, jeg henger meg på og sier meg enig!

Torjus said...

åhhhhh blir nesten nødt til å tørke tårene med tusenlappene her jeg sitter...!

Anonymous said...

du leser vel ikke dette før tidligst i morra, men måtte bare si at jeg er stolt av deg! var gøy å høre om jobbtilbudet!!

Marte said...

Ane pane.. Ja, det strømmer inn med useriøse jobbtilbud. Her og der..:) lamper, graving, rompevasking etc. vanskelig å bestemme seg.. hihi.Kanskje det bare blir skole til høsten..