Wednesday, May 16, 2007

Leger og slikt

Ved en feiltagelse har jeg rett og slett glemt å blogge om Liv Randis og min tur til legen. Det er ingen solskinnshistorie, men når jeg har lovet å blogge om en ting, må jeg jo gjøre det. Liv Randi skulle altså ta noen tester for å finne ut om hun var allergisk mot mel. Jeg var "støttespiller"(det i seg selv er jo litt morsomt- godt jeg ikke besvimte den dagen:)) Vi troppet opp på sykehuset i god tid, ruslet rundt i korridorene og gikk omsider til timen. Saken var bare det at vi var på galt sted til rett tid. Huhei hvor det bar ned til sentrum og til det rette kontoret da.. En litt stressa Liv Randi er moro:) Så var det tid for undersøkelse, og jeg, som den gode vennen jeg er, ble selvfølgelig med inn. Jeg har ikke veldig lyst til å gå i detalj om hva som skjedde der inne. Men jeg kan si at jeg er VELDIG glad det ikke var meg.. Stakkar Liv Randi.. isj.. (For mer informasjon ta kontakt med pasienten selv).
Etter endt legebesøk reiste vi tilbake til HIA for mat og drikke. Liv Randi med sin bedøvelse i hele halsen, hadde litt spytteproblemer, men ellers ingen varige skader tror jeg..:) Nå håper vi bare at prøvene ikke viste noe allergi!!
Blogginnlegg slutt

6 comments:

Anonymous said...

tar de ikke sånn derre test fra endetarmen? usj!

Marte said...

nææ.. den andre veien..

Torjus said...

menne hva slags innlegg var dette... dette var et skikkelig klar ferdig slutt inlegg!

Fortalte jo INGENTING!

Marte said...

I know... Sa jo at det ikke var så mye å fortelle... Men må ha litt dårlige innlegg,så de andre kan stråle i glansen..hehe. Og det var jo til ære for Liv Randi!

Anonymous said...

Dette er en hilsen fra en "LITT" trøtt Kathrine, på jobb.. Klokka er 07:43, og det er 17.mai.. JADDA!

Jeg vil bare si til dette innlegget atte; Marte, Du er snill som ble med Liv Randi! :D tihi! Så søtt. *sukk* Det er klart det er behov for støtte i slike situasjoner!

lirrandi said...

Du var en flott støttespiller Marte:-) Glemmer sent ansiktsuttrykket ditt da jeg åpnet øynene etter å få slangen dratt ut av halsen. Ugh! Tusen takk :-)