Wednesday, October 10, 2007

Høst!

Det er høst! Og det er deilig! Så fint vær vi har!! Jeg gleder meg over sola:) Og den friske høstlufta. I morges var jeg oppe og jogget i baneheia (og nei, jeg er ikke treningsfanatiker..), det var fantastisk. Frisk luft og klar himmel! Det er mange meninger om baneheia, men nå er det sånn at den er i mitt nabolag. Og på en høstmorgen som i dag er det avslappende og stille der også!! Gule blader som dalte fra trærne og fugler som sang i det fjerne. En gammel mann som hilste og smilte og en ivrig hund i fult firsprang, tilsynelatende uten eier.(Hunden, ikke mannen altså..=)) Jeg håper dere alle tar dere tid til å nyte høstværet! Nå har vi hatt en nokså laber sommer, så det er godt å kunne glede seg over sola litt selv om det er høst!
Så er det tilbake til bøkene. Men høsten har såvidt begynt, og jeg håper vi får mange slike dager som i dag!

3 comments:

Anonymous said...

hoho! så kos å få melding av deg :)
e er bare litt dårlig til å svare, særlig når e får meldinger under forelesningene, så glømmer e de etterpå.... men i love you! smask!
e å nyter været :)
gleder meg til onsdag!

Torjus said...

Du ikke treningsfanatiker..... NEIDA! Hva gjorde du torsdag formiddag, hva gjorde du lørdag? Syden jente... er hva er det du trener til?

Anonymous said...

For ett koselig innlegg marte! Høsten er fin=) Kos deg!