Saturday, October 6, 2007

Jaktsesong;)

I dag har jeg jakta igjen! Moro moro:) Med Ester i Moland. Jeg møtte opp klokka sju i morges og ventet spent mens de pakket sekken og smørte nista. Klokka åtte møtte vi de andre, fikk tildelt skytterplass og formaninger om hvor vi skulle gå. Jeg var Esters personlige børsebærer og satt ved hennes side og ventet på elgen. Den kom. Men ikke forbi oss... hehe.. Tror det var like greit. Vi hadde fire drev og fikk to ungdyr. Eller et ungdyr og en liten okse. Reiste før jeg fikk vite hvor tung oksen var... Hmm..
jaja
Nå skal jeg snart til Kristiansand og møte Linda. Vi skal ut på de evige jaktmarker der:)

1 comment:

Torjus said...

hehe ikke verst at du fant turen til Moland også i år....! Flott å se at bloggen har våknet til liv igjen, ser frem til mer her!