Saturday, May 24, 2008

Reker og slikt..

Jaja.
Så var det helg igjen. Og ny konfirmasjon i morra. Kjempefest...
Men i går var jeg ferdig med sesongens tredje eksamen og har da bare en igjen. Det gleder meg stort!
Etter skrivekrampe og hodebry i fire timer måtte Linda og jeg feire med salat på skolen i går. Mannen bak disken mente på at jeg trengte en kaffe også. Det så visst sånn ut.. hehe. Sikkert et nydelig syn.. Så da ble det kaffe også.
En tur til byen for handling og en "skjørtejakt" for Linda som endte i en bukse og en kjole ble det også.. jaja. Ettermiddagen brukte jeg flittig til å riste tepper og skure gulvene.(Skulle vært hos Kath, men rakk d ikke. Heldigvis har ho spart en kake..:)) I kveldinga fant Linda, Johanne, Ingve og Knut veien til mitt krypinn hvor vi koste oss med ferske reker og vin! Lenge leve slike kvelder!!!:) Herlig. Vi tok den helt ut og dro en tur ut etterpå. Veldig koselig og mange nye møter med nye mennesker. Linda og jeg surret i de sene nattetimer igjen tilbake over brua. Sovnet lykkelig.

Så sånn er det. Blogging om hverdagslige ting er vel litt greit det også..?!
Pappa har forresten bursdag i dag! han fikk reste-reker og hjemmelaget kort. Fornøyd var han!:) Gratulerer med dagen papps!!

2 comments:

Anonymous said...

Å SOVNE LYKKELIG
- nydelig beskrivelse.

Torjus said...

Ska sei at sensuren er blitt slappere med tiden! ;)