Tuesday, May 6, 2008

Eg måtte jo bare blogge litt om slekt og opphav nå.
Var på vestkanten fra onsdag til søndag. Først hos storesøster Guro i Sandnes. Her fikk jeg alt lillesøster trengte. Tur, mat, fri, film, kontor, stavanger visitt, vafler, besøk av Silje, kjøretur i strøket, mer tur og litt pizza. Slett ikke verst å være liten av og til:) Thanx.
Lørdag møtte vi mor og far og reiste til farmor. Her ble det mye prat og jabbing, litt grilling, mye kulukt og litt tur her også. Jeg så et bitte lite lam. Far sa nei. Like greit. Kan ikke få alt man vil ha..;)
Dagen derpå var det konfirmasjon til kusine Elise. "spennende" diskusjoner om tremenninger og andre slektsrelaterte temaer. Huhei. Jaja. Så var det ikke flere konfirmanter på den siden. Vi er blitt gamle. Det sier farmor. Trøst at ho faktisk er enda eldre. 92 er det vel nå. Lenge leve farmor.

skulle ønske jeg hadde et bilde. Men nei. det har jeg ikke.

Stavanger er fint. Jæren er ok. Jeg er glad jeg ikke snakker Undheimsk.. hmm...

3 comments:

Kristine said...

Lam er godt...

Anonymous said...

hørtes ut som en fin tur :)
bra med kvalitetstid med familien!

Anonymous said...

stavanger er flott, jæren er flott, og vi elsker jærsk!!! :)